Release notes week 6 – 2025

Release notes week 6 – 2025

De eerste maand van het jaar laten we alweer achter ons – een maand waarin we uiteraard niet stil hebben gezeten! We zijn weer druk bezig geweest om jullie waardevolle feedback te verwerken en ons platform verder te finetunen.

De basis is hetzelfde gebleven, maar er zijn diverse updates uitgevoerd om het programma nog overzichtelijker te maken. Hieronder vind je de updates die we hebben doorgevoerd. 👇

  • Het is nu heel overzichtelijk wanneer je het scherm verkleint, om bijvoorbeeld twee vensters naast elkaar te gebruiken. Het programma schaalt mee met de gewenste afmetingen, met behoud van leesbaarheid en gebruik:
  • De cliëntgegevens zijn nu inklapbaar, zodat dit minder ruimte in het gehele scherm inneemt:
  • Je kan nu in het afsprakenoverzicht klikken op zowel de geplande datum als de naam van de cliënt. Als je klikt op de datum, ga je naar het gesprek. Klik je op de cliënt, dan ga je naar de cliëntgegevens:
  • De acties voor het rapport staan niet meer naast elkaar vermeld, maar zitten nu in een dropdown menu:
  • Je kan nu ook naar wens zelf secties aanpassen of toevoegen in het rapport:
  • Als je bij de bovenstaande stap klikt op "Opslaan", zie je deze terug in het overzicht op het scherm, maar wanneer je vervolgens opnieuw op "Regenereren" klikt, wijzigt dit weer naar het originele rapport. Doe dat dus alleen wanneer je jouw wijzigingen ongedaan wil maken:
  • Het is ook mogelijk om binnen iedere sectie wijzigingen aan te brengen, waarbij bovengenoemde regel eveneens geldt:
  • Je kan de aangepaste secties ook opslaan als sjabloon om een volgende keer te gebruiken, zodat deze secties automatisch worden meegenomen in het genereren van het rapport:
  • Het is nu ook mogelijk om tijdens het gesprek van microfoon te wisselen, zonder dat de opname stopt:

In de volgende stap zal het gebruik van een externe virtuele microfoon, ook in het geval van meerdere sprekers, worden geïntegreerd.

Tot de volgende update!

Team HealthTalk