Wat is nodig om te kunnen starten met spraaktechnologie?

Iedereen is welkom om zich aan te melden voor het gebruik van HealthTalk! Wij bieden algemene én op maat gemaakte services aan. Wat er in de basis nodig is om HealthTalk te gebruiken in de praktijk:

  • Computer, tablet of mobiel: HealthTalk kan op iedere computer draaien, er is niets speciaals nodig, behalve een internetverbinding. Wel even opletten dat de browserinstellingen het gebruik van HealthTalk en de microfoon toestaat. Ook hebben wij een mobiele app-versie beschikbaar om te gebruiken naast de laptop.
  • Microfoon: Een goede microfoon om de spraak duidelijk op te nemen is natuurlijk ook belangrijk. Dit kan een externe microfoon zijn (bijvoorbeeld van het merk Jabra) maar mag ook gewoon de microfoon van de laptop of telefoon zijn, dit werkt prima.
  • Instructiesessies: Zorgverleners moeten getraind worden in het gebruik van HealthTalk. Dit kan eenvoudig online met een groepssessie of individuele sessies.
  • Handleidingen en ondersteuning: Wij zorgen dat alle informatie hier op de website staat en tevens gedeeld wordt in de gewenste kanalen. Ons Helpdesk-team staat dagelijks klaar om vragen te beantwoorden en extra ondersteuning te bieden.

Heb je interesse in het gebruik van HealthTalk binnen jouw organisatie? Neem gerust contact op per mail, het contactformulier op onze website, of plan eenvoudig een online afspraak via deze link.