Een opname doen via de mobiele app
- Een nieuwe afspraak starten
- Beginscherm
- Zorg voor een stabiele internetverbinding voordat je start.
- Tik op ‘Start gesprek’ om een afspraak aan te maken.
- Voer de gevraagde gegevens in en klik op ‘Gesprek aanmaken’.
- Gesprek opnemen
- Klik weer op ‘Start gesprek’ om de opname te starten.
- Blijf op dit scherm terwijl je opneemt. Sluit de app niet en switch niet tussendoor naar een andere app.
- De transcriptie van het gesprek komt in beeld te staan.
- Gesprek afronden
- Als je klaar bent, tik je op ‘Opname stoppen’.
- Verwerking
- Blijf op hetzelfde scherm totdat de verwerking is voltooid. Verlaat de app niet tijdens deze stap!
- De verwerkingstijd kan variëren, afhankelijk van de lengte van de opname.
- Rapport bekijken
- Je kan het rapport en het transcript bekijken in de app. Bewerken is in de app niet mogelijk.
- Bekijk en bewerk je rapport op de computer
- Je gegenereerde rapport is beschikbaar in je account op my.healthtalk.ai of de HealthTalk omgeving van jouw organisatie.
- Log in via de browser of desktop app om het transcript te bewerken en definitief te maken.
- Houd de HealthTalk-app altijd open tijdens het opnemen en verwerken.
- Zorg voor een goede internetverbinding.
- Zorg ervoor dat gesprekken langer dan 7 minuten duren, zodat je een goed verslag krijgt.
- De app kan op oudere versies van Android een groot batterijverbruik veroorzaken en een tragere werking hebben.
- Bij vragen of problemen kun je contact opnemen met onze supportafdeling via helpdesk@healthtalk.ai.