Een opname doen via de mobiele app

  • Een nieuwe afspraak starten
    • Beginscherm
      • Zorg voor een stabiele internetverbinding voordat je start.
      • Tik op ‘Start gesprek’ om een afspraak aan te maken.
      • Voer de gevraagde gegevens in en klik op ‘Gesprek aanmaken’.
    • Gesprek opnemen
      • Klik weer op ‘Start gesprek’ om de opname te starten.
      • Blijf op dit scherm terwijl je opneemt. Sluit de app niet en switch niet tussendoor naar een andere app.
      • De transcriptie van het gesprek komt in beeld te staan.

  • Afronden & Verwerking
    • Gesprek afronden
      • Als je klaar bent, tik je op ‘Opname stoppen’.
    • Verwerking
      • Blijf op hetzelfde scherm totdat de verwerking is voltooid. Verlaat de app niet tijdens deze stap!
      • De verwerkingstijd kan variëren, afhankelijk van de lengte van de opname.
    • Rapport bekijken
      • Je kan het rapport en het transcript bekijken in de app. Bewerken is in de app niet mogelijk.

  • Rapport bewerken
    • Bekijk en bewerk je rapport op de computer
      • Je gegenereerde rapport is beschikbaar in je account op my.healthtalk.ai of de HealthTalk omgeving van jouw organisatie.
      • Log in via de browser of desktop app om het transcript te bewerken en definitief te maken.

  • Tips & Opmerkingen
    • Houd de HealthTalk-app altijd open tijdens het opnemen en verwerken.
    • Zorg voor een goede internetverbinding.
    • Zorg ervoor dat gesprekken langer dan 7 minuten duren, zodat je een goed verslag krijgt.
    • De app kan op oudere versies van Android een groot batterijverbruik veroorzaken en een tragere werking hebben.
    • Bij vragen of problemen kun je contact opnemen met onze supportafdeling via helpdesk@healthtalk.ai.