Nieuw gespreksformat beschikbaar voor GGz Centraal!

Best GGz Centraal team, Er is een nieuw gespreksformaat beschikbaar in jullie omgeving: https://app.ggzcentraal.healthtalk.ai/ 🎉(uiteraard ook in de mobiele app). 🗂️ Voortgang (sessieverslag) Dit nieuwe formaat voor het Voortgangsgesprek is op jullie verzoek korter en overzichtelijker gemaakt. Het genereert een rapport zonder titels en als doorlopende tekst

Read more

Release notes 2.5.0

Versie 2.5.0 is live! 🚀 Vandaag lanceren we HealthTalk 2.5.0 – met een nieuwe veelgevraagde functie en handige verbetering! Bedankt weer voor jullie waardevolle input; zo blijven we samen groeien. 🎤 Computer-audio delen vanuit online videogesprekken Vanaf nu kun je eenvoudig het geluid van je computer én headset delen,

Read more

Wat wordt er met de datagegevens gedaan?

Een privé AI omgeving op eigen hardware garandeert de bescherming van cliëntgegevens. Omdat HealthTalk gebruik maakt van zo'n Private AI omgeving, blijven de gegevens veilig binnen gesloten deuren. Er wordt gebruik gemaakt van een datacenter in Nederland en er zijn geen andere partijen die bij deze informatie kunnen.

Read more

Welke certificering is van toepassing?

In het klinische app-domein is certificering essentieel. Het garandeert de kwaliteit, veiligheid en naleving van de app aan de industrienormen. Voor zorgprofessionals en patiënten zorgt certificering voor betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en gebruikersveiligheid, waardoor het een fundamentele marker is van de geloofwaardigheid van de app. Wij zijn gecertificeerd: ISO 27001, NEN 7510

Read more

Welke AI/LLM gebruikt HealthTalk?

HealthTalk gebruikt een Large Language Model (LLM) om samenvattingen of rapporten te genereren van gesprekken tussen artsen en patiënten. Volgens de AI-wetgeving wordt deze toepassing als "hoog risico" beschouwd en is onderworpen aan strikte regelgeving om veiligheid en naleving te waarborgen. HealthTalk gebruikt daarom een eigen privé AI

Read more

Wat is spraaktechnologie?

Spraaktechnologie maakt gebruik van software om gesproken taal te begrijpen en om te zetten in geschreven tekst. In de zorg kan dit bijvoorbeeld gebruikt worden om gesprekken tussen artsen en patiënten automatisch om te zetten in medische rapporten. Het gebruik van spraaktechnologie om spraak om te zetten in tekst voor

Read more

Computer-audio delen vanuit online videogesprekken

Je kan nu heel eenvoudig het geluid van je computer én headset delen, zodat HealthTalk altijd de online gesprekken via Teams, Google Meet en Zoom perfect transcribeert. Ideaal voor online consultaties of teamvergaderingen! Zo werkt het: * Zorg dat je bij het maken van een nieuwe afspraak de checkbox in het

Read more

Release notes 2.4.2

Versie 2.4.2 is live! 🚀 Vandaag lanceren we HealthTalk 2.4.2 – een krachtige update met handige verbeteringen en veelgevraagde functies. Jullie feedback blijft onze drijvende kracht, dus dank daarvoor! 🔧 Nieuwe functies en verbeteringen 🗂️ Conversatiekoppeling met tags Het is nu nóg makkelijker om gesprekstypes te koppelen! Je kunt nu

Read more

De toekomstperspectieven voor AI in de GGZ

We passen AI steeds meer toe in het dagelijkse leven, maar ook in de zorgsector groeit het gebruik. Onder andere de interesse in het gebruik van chatbots neemt toe, maar ook de ontwikkelingen gaan ontzettend hard. Wij zitten er middenin en vertellen je er graag meer over! Welke ontwikkelingen zijn

Read more