Read more

Release notes week 6 – 2025

De eerste maand van het jaar laten we alweer achter ons – een maand waarin we uiteraard niet stil hebben gezeten! We zijn weer druk bezig geweest om jullie waardevolle feedback te verwerken en ons platform verder te finetunen. De basis is hetzelfde gebleven, maar er zijn diverse updates uitgevoerd om

Read more

Wachttijden in de GGZ verkorten? De mogelijke oplossingen met AI

In Nederland wachten jaarlijks duizenden mensen met mentale problemen te lang op specialistische zorg. De geestelijke gezondheidszorg is overbelast en daar moet wat aan gebeuren, zodat iedereen op tijd de benodigde hulp kan krijgen. Met onze nieuwste AI-oplossingen streven we ernaar om de juiste hulp sneller beschikbaar te maken. Hoe?

Read more

De microfoon inschakelen voor HealthTalk

Als je HealthTalk voor de eerste keer gebruikt, wordt gevraagd om de microfoon voor HealthTalk toe te staan. Als je op Toestaan klikt, kun je HealthTalk blijven gebruiken. Als de microfoon geen toegang heeft, zie je een waarschuwing op het HealthTalk-scherm zoals op het plaatje beneden te zien is: Als

Read more
Read more
Read more

Het instellen van tweefactorauthenticatie (2FA)

Tweefactorauthenticatie (2FA) is een extra beveiligingsmaatregel die je account beschermt door twee vormen van identificatie te vereisen: je wachtwoord en een eenmalige code van een authenticatie-app. Dit is een verplichting omdat we met medische data omgaan. Zo stel je het in: Stap 1: Log in op je account 1. Open

Read more
Read more
Read more